פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק לפרפרי לילה - הפיצוציות עולות שלב בפרסום
הפיצוציות צמחו בכל קרן רחוב והפכו לחלק מן הנוף העירוני, המנצנץ בעיקר בשעות הלילה. כמה כאלה יש? מסתבר שיש מאות רבות, ולפי הערכה של איציק ואריה מחברת ההפצה לסיגריות, מדובר בסדר גודל של 1,500 פיצוציות המפיצות כל לילה אור שלוכד את פרפרי הלילה שקשה להם לישון.
לי משום מה יש הרגשה שמדובר בהרבה יותר.
יש משהו צבעוני, יפה ומאוד ים תיכוני בשילוט, בסידור עמדת הפיצוחים, במגירות הממתקים בתפזורת, במתקני הסיגריות ובמקררי הגלידות והמשקאות. גם המוכרים ברובם הם מהדגם הידידותי המותאם להאזנה בלתי פוסקת לצרותיהם של הלקוחות שבאים לקנות סיגריה ולשפוך את הלב.
ועכשיו לראשונה אני רואה עליית מדרגה, המבשרת אולי את התמסדות הענף (לא, אני לא מתייחס לנרגילות ושאר חומרים): עמוד פרסום בצבע של פיצוציה. אמנם במקומון שכונתי צנוע, אבל זה המקום הנכון כדי להתאים את טווח הפרסום לטווח הלקוחות המגיעים מרדיוס של שכונה.
מתי נדע שהענף מתקרב לבשלות?
על אף שקל מאוד לזהות פיצוציה כאשר רואים אחת, עדיין נדיר למצוא אותן, למשל, בסיווג של דפי זהב. במנועי החיפוש של האינטרנט כבר יש אזכור, אך לא באופן המאפשר ללקוח לאתר את הפיצוציה הקרובה אליו. האמת? אין ממש צורך. בעיר הגדולה, ואפילו בכל עיר בינונית, כל נסיעה של 5 דקות לכיוון מרכז העיר מביאה אותך למבחר של 5 או 6 פיצוציות לבחירתך.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק לפרפרי לילה - הפיצוציות עולות שלב בפרסום
הפיצוציות צמחו בכל קרן רחוב והפכו לחלק מן הנוף העירוני, המנצנץ בעיקר בשעות הלילה. כמה כאלה יש? מסתבר שיש מאות רבות, ולפי הערכה של איציק ואריה מחברת ההפצה לסיגריות, מדובר בסדר גודל של 1,500 פיצוציות המפיצות כל לילה אור שלוכד את פרפרי הלילה שקשה להם לישון.
לי משום מה יש הרגשה שמדובר בהרבה יותר.
יש משהו צבעוני, יפה ומאוד ים תיכוני בשילוט, בסידור עמדת הפיצוחים, במגירות הממתקים בתפזורת, במתקני הסיגריות ובמקררי הגלידות והמשקאות. גם המוכרים ברובם הם מהדגם הידידותי המותאם להאזנה בלתי פוסקת לצרותיהם של הלקוחות שבאים לקנות סיגריה ולשפוך את הלב.
ועכשיו לראשונה אני רואה עליית מדרגה, המבשרת אולי את התמסדות הענף (לא, אני לא מתייחס לנרגילות ושאר חומרים): עמוד פרסום בצבע של פיצוציה. אמנם במקומון שכונתי צנוע, אבל זה המקום הנכון כדי להתאים את טווח הפרסום לטווח הלקוחות המגיעים מרדיוס של שכונה.
מתי נדע שהענף מתקרב לבשלות?
על אף שקל מאוד לזהות פיצוציה כאשר רואים אחת, עדיין נדיר למצוא אותן, למשל, בסיווג של דפי זהב. במנועי החיפוש של האינטרנט כבר יש אזכור, אך לא באופן המאפשר ללקוח לאתר את הפיצוציה הקרובה אליו. האמת? אין ממש צורך. בעיר הגדולה, ואפילו בכל עיר בינונית, כל נסיעה של 5 דקות לכיוון מרכז העיר מביאה אותך למבחר של 5 או 6 פיצוציות לבחירתך.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.